Tajemniczy Dolny Śląsk - zobacz film - Urząd Miejski w Miękini

Burmistrz przyjmuje w środy, rezerwacja wizyty pod nr tel. 71 735 92 16

Wyszukiwarka

Przejdź do: BIP
Przejdź do: Facebook
Przejdź do: Wersja klasyczna serwisu
Przejdź do: RSS


Oficjalny serwis internetowy
Gminy Miękinia

Menu główne


Menu poziome

Tajemniczy Dolny Śląsk - zobacz film reklamowy



Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia

Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Osówka, Zamek Książ i Ostrów Tumski to miejsca z pozoru całkowicie różne. Mają jednak jedną wspólną cechę – każde z nich jest na swój sposób tajemnicze. Właśnie ta tajemniczość jest osią, wokół której zbudowano kampanię promocyjną „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Jej celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska jako atrakcyjnego turystycznie województwa, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii.

Spot promocyjny, który mieliśmy już okazję oglądać w Eurosporcie przed zawodami Pucharu Świata w Jakuszycach, od marca emitowany jest także na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej. Dodatkowo emisja obejmie również kanały tematyczne m.in.: National Geographic, Discovery, Travel Channel czy Animal Planet. Łącznie film reklamowy emitowany będzie w telewizji 97 razy dziennie w ciągu najbliższych trzech miesięcy (w sumie prawie 8,8 tys. emisji).

Na kilka tygodni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej spot promocyjny pokazywany będzie w kinach w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Bezpośrednio przed mistrzostwami w największych polskich miastach pojawią się także promocyjne billboardy. Również wiosną, kampania ruszy w internecie. Spot pojawi się na głównych stronach takich portali jak: onet.pl, wp.pl, inetria.pl, gazeta.pl, a także na wybranych portalach turystycznych w Czechach, Słowacji, Niemczech i we Włoszech.

Konkurs na scenariusz filmu promocyjnego wygrała wrocławska firma Division, a reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor kampanii województwa świętokrzyskiego „Świętokrzyskie czaruje” oraz kampanii Radia TOK FM. Kampania „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej do 2013 roku. na lata 2011-2013, a Jej koszt przekroczy 9 mln zł.
Liczba odwiedzin: 1773

Stopka

Płatności online
Zamknij