Menu poziome
Menu lewe
Urząd Miejski w Miękini
Urząd Stanu Cywilnego
Nr telefonu: 71 735 92 13
Kierownik USC: Katarzyna Tarnowska
Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych: Jadwiga Szeremowicz
Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy:
- prowadzenie rejestracji stanu cywilnego poprzez sporządzanie aktów stanu cywilnego, przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński, o powrocie do poprzedniego nazwiska po rozwiązaniu związku małżeńskiego, o uznaniu dziecka,
- wydawanie decyzji administracyjnych wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
- stwierdzenie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
- prowadzenie spraw w zakresie należącym do Kierownika USC, a wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego,
- rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów.
Liczba odwiedzin: 26549