Oficjalny portal Gminy Miękinia

Wyszukiwarka

BIP
RSS
FaceBook
English
Wersja polska
Wersja kontrastowa


Strona główna
Oficjalny serwis internetowy
Gminy Miękinia

Menu główne


Otwórz się na
zdrowy klimat

Menu
Czy wiesz, że... ?
Przedwojenny podział administracyjny
Przedwojenny podział administracyjny był zupełnie inny i każda miejscowość stanowiła odrębną gminę. W nowym podziale powiatu powstało 7 gmin, z których Mrozów, Lutynia i Przedmoście obejmowały obszar współczesnej gminy Miękinia. W 1955 r. w wyniku likwidacji siedziby gminy w Przedmościu oraz podziału jej obszaru na dwie jednostki administracyjne powstała gmina Miękinia. W roku 1959 dołączono do niej gminę Księginice, w 1963 r. gminę Mrozów i w 1973 r. okrojoną gminę Lutynia tworząc w ten sposób dzisiejsze jej granice.
Drukuj Zmniejsz tekst Powiększ tekst Cofnij
Tajemniczy Dolny Śląsk - zobacz film reklamowy


Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia

Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Osówka, Zamek Książ i Ostrów Tumski to miejsca z pozoru całkowicie różne. Mają jednak jedną wspólną cechę – każde z nich jest na swój sposób tajemnicze. Właśnie ta tajemniczość jest osią, wokół której zbudowano kampanię promocyjną „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Jej celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska jako atrakcyjnego turystycznie województwa, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii.

Spot promocyjny, który mieliśmy już okazję oglądać w Eurosporcie przed zawodami Pucharu Świata w Jakuszycach, od marca emitowany jest także na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej. Dodatkowo emisja obejmie również kanały tematyczne m.in.: National Geographic, Discovery, Travel Channel czy Animal Planet. Łącznie film reklamowy emitowany będzie w telewizji 97 razy dziennie w ciągu najbliższych trzech miesięcy (w sumie prawie 8,8 tys. emisji).

Na kilka tygodni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej spot promocyjny pokazywany będzie w kinach w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Bezpośrednio przed mistrzostwami w największych polskich miastach pojawią się także promocyjne billboardy. Również wiosną, kampania ruszy w internecie. Spot pojawi się na głównych stronach takich portali jak: onet.pl, wp.pl, inetria.pl, gazeta.pl, a także na wybranych portalach turystycznych w Czechach, Słowacji, Niemczech i we Włoszech.

Konkurs na scenariusz filmu promocyjnego wygrała wrocławska firma Division, a reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor kampanii województwa świętokrzyskiego „Świętokrzyskie czaruje” oraz kampanii Radia TOK FM. Kampania „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej do 2013 roku. na lata 2011-2013, a Jej koszt przekroczy 9 mln zł.

Informacja dla osób niesłyszącychCentralna Ewidencja i Informacja o Działalności GospodarczejSystem Informacji Przestrzennejgov.pl
design by fast4net

Płatności online