Oficjalny portal Gminy Miękinia

Wyszukiwarka

BIP
RSS
FaceBook
English
Wersja polska
Wersja kontrastowa


Strona główna
Oficjalny serwis internetowy
Gminy Miękinia

Menu główne


Otwórz się na
zdrowy klimat

Menu
Czy wiesz, że... ?
Mogiła
W 1949 roku kierowca Ludwik Półtorak jadąc ze starostą Zarzyckim przez las zauważyli niewielki budynek (dominium pomocnicze). Zatrzymali się. Starosta poszedł sprawdzić czy jest zasiedlona, a kierowca poszedł do lasu. Po 100 m spaceru natknął się na dość dużą mogiłę długości ok. 30 m Wokół porozrzucane były ludzkie kości i roztaczał się trupi odór. W wysokim nasypie były otwory zrobione przez zwierzęta. Warstwa ziemi nad pogrzebanymi nie była grubsza niż 40-50 cm. Pokazał to staroście, który powiedział, że dowie się i sprawdzi. Na drugi dzień starosta powiedział kierowcy te słowa: „O ile chcesz żyć, ja nie miał kłopotów to zapomnij o tym. Nigdy tam nie byliśmy, nic nie widzieliśmy i o niczym nie wiemy”. Mieszkańcy Lubiatowa znając sprawę już od czasu zasiedlenia wsi również nie zgłaszali nikomu o leżącej nieopodal mogile w obawie o własne życie.
Drukuj Zmniejsz tekst Powiększ tekst Cofnij
Tajemniczy Dolny Śląsk - zobacz film reklamowy


Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia

Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Osówka, Zamek Książ i Ostrów Tumski to miejsca z pozoru całkowicie różne. Mają jednak jedną wspólną cechę – każde z nich jest na swój sposób tajemnicze. Właśnie ta tajemniczość jest osią, wokół której zbudowano kampanię promocyjną „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Jej celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska jako atrakcyjnego turystycznie województwa, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii.

Spot promocyjny, który mieliśmy już okazję oglądać w Eurosporcie przed zawodami Pucharu Świata w Jakuszycach, od marca emitowany jest także na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej. Dodatkowo emisja obejmie również kanały tematyczne m.in.: National Geographic, Discovery, Travel Channel czy Animal Planet. Łącznie film reklamowy emitowany będzie w telewizji 97 razy dziennie w ciągu najbliższych trzech miesięcy (w sumie prawie 8,8 tys. emisji).

Na kilka tygodni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej spot promocyjny pokazywany będzie w kinach w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Bezpośrednio przed mistrzostwami w największych polskich miastach pojawią się także promocyjne billboardy. Również wiosną, kampania ruszy w internecie. Spot pojawi się na głównych stronach takich portali jak: onet.pl, wp.pl, inetria.pl, gazeta.pl, a także na wybranych portalach turystycznych w Czechach, Słowacji, Niemczech i we Włoszech.

Konkurs na scenariusz filmu promocyjnego wygrała wrocławska firma Division, a reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor kampanii województwa świętokrzyskiego „Świętokrzyskie czaruje” oraz kampanii Radia TOK FM. Kampania „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej do 2013 roku. na lata 2011-2013, a Jej koszt przekroczy 9 mln zł.

Informacja dla osób niesłyszącychCentralna Ewidencja i Informacja o Działalności GospodarczejSystem Informacji Przestrzennejgov.pl
design by fast4net

Płatności online