Menu
Czy wiesz, że... ?
Król pruski Fryderyk Wielki
W czasie wojen śląskich król pruski Fryderyk Wielki dwukrotnie zatrzymał się w Gałowie, w 1754 i w 1787 roku, gdzie obserwował manewry pruskiej armii. W grudniu 1757 roku, przed bitwą pod Lutynią, pomiędzy Gałowem a Małym Gałowem, stacjonowały wojska austriackie. Historia Gałowa związana jest z rodami von Seidlitzów i von Roederów, których herby rycerskie widnieją na elewacji pałacu i na dawnym spichlerzu. W obrębie murów otaczających kościół, wydzielono miejsce na małą nekropolię rodu Roederów, których granitowe płyty nagrobne zachowały się do dnia dzisiejszego.

Tajemniczy Dolny Śląsk - zobacz film reklamowy
Jesteś tutaj: ›› Turystyka ›› Tajemniczy Dolny Śląsk - zobacz film reklamowy
Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia
Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Osówka, Zamek Książ i Ostrów Tumski to miejsca z pozoru całkowicie różne. Mają jednak jedną wspólną cechę – każde z nich jest na swój sposób tajemnicze. Właśnie ta tajemniczość jest osią, wokół której zbudowano kampanię promocyjną „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Jej celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska jako atrakcyjnego turystycznie województwa, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii.
Spot promocyjny, który mieliśmy już okazję oglądać w Eurosporcie przed zawodami Pucharu Świata w Jakuszycach, od marca emitowany jest także na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej. Dodatkowo emisja obejmie również kanały tematyczne m.in.: National Geographic, Discovery, Travel Channel czy Animal Planet. Łącznie film reklamowy emitowany będzie w telewizji 97 razy dziennie w ciągu najbliższych trzech miesięcy (w sumie prawie 8,8 tys. emisji).
Na kilka tygodni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej spot promocyjny pokazywany będzie w kinach w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Bezpośrednio przed mistrzostwami w największych polskich miastach pojawią się także promocyjne billboardy. Również wiosną, kampania ruszy w internecie. Spot pojawi się na głównych stronach takich portali jak: onet.pl, wp.pl, inetria.pl, gazeta.pl, a także na wybranych portalach turystycznych w Czechach, Słowacji, Niemczech i we Włoszech.
Konkurs na scenariusz filmu promocyjnego wygrała wrocławska firma Division, a reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor kampanii województwa świętokrzyskiego „Świętokrzyskie czaruje” oraz kampanii Radia TOK FM. Kampania „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej do 2013 roku. na lata 2011-2013, a Jej koszt przekroczy 9 mln zł.
design by fast4net