Aktualności - Dotacja dla gminy Mięk - Urząd Miejski w Miękini

Stałe dyżury w Urzędzie Miejskim - nr telefonów - 71 735 92 16, 71 735 92 22, 112

Wyszukiwarka

Przejdź do: BIP
Przejdź do: Facebook
Przejdź do: Wersja kontrastowa serwisu
Przejdź do: RSS


Oficjalny serwis internetowy
Gminy Miękinia

Menu główne


Menu poziome

Aktualności

Dotacja dla gminy Miękinia do zadania na usuwanie azbestu

2 września 2019
Gmina otrzymała 17 206 tys. zł dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia w 2019 r.
W ramach zadania, którego całkowity koszt oszacowano na 43 017 zł, przewidziano demontaż, transport i utylizację pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach zlokalizowanych na terenie gminy Miękinia, które stanowią własność mieszkańców gminy. Mieszkańcy, z własnych środków, zobowiązani są do poniesienia kosztów wykonania nowego pokrycia dachowego na swoich budynkach. Wykonawcą robót będzie firma Revol z Łodzi, a termin realizacji projektu przewidziano we wrześniu br.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania, przy wsparciu finansowym ww. instytucji. Mieszkańcy mogą składać deklaracje w trybie ciągłym.

Liczba odwiedzin: 1346

Stopka

Płatności online
Zamknij